Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Реферативна база даних (16)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Біляковський І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Ткачук В. І. 
Явнополюсний вентильний генератор з U-подібним статором [Електронний ресурс] / В. І. Ткачук, І. Є. Біляковський, Л. В. Каша, І. Г. Шаповалов // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Електроенергетичні та електромеханічні системи. - 2013. - № 763. - С. 98-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPEEC_2013_763_19
Запропоновано методику проектування генератора з постійними магнітами на роторі та U-подібними елементами магнітопроводу на статорі. Обгрунтовано рекомендації щодо проектування з урахуванням особливостей конструкції та на базі теорії електромагнітного перетворення енергії, які покладені в основу проектного розрахунку основних геометричних розмірів такого генератора. Наведено зовнішні характеристики для різних швидкостей обертання генератора з постійними магнітами, спроектованого з використанням запропонованої методики.
Попередній перегляд:   Завантажити - 221.957 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Ткачук В. І. 
Силовий інвертор вентильного реактивного двигуна з паралельним буфером енергії та спільним колом форсування [Електронний ресурс] / В. І. Ткачук, І. Є. Біляковський, Л. В. Каша // Електротехніка і електромеханіка. - 2012. - № 1. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/elem_2012_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 206.121 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Біляковський І. Є. 
Використання нечітких регуляторів для покращення характеристик електроприводів з безщітковими двигунами постійного струму [Електронний ресурс] / І. Є. Біляковський, Б. Л. Копчак, Л. С. Копчак, В. Б. Цяпа // Електротехнічні та комп’ютерні системи. - 2011. - № 3. - С. 446-447. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/etks_2011_3_153
Запропоновано вводити в астатичні за швидкістю системи керування електроприводами з безщітковими двигунами постійного струму нечіткі регулятори паралельно до класичних. Наведено результати досліджень на математичній моделі, які підтвердили покращання динамічних характеристик електропривода.Предложено вводить в астатические по скорости системы управления электроприводами с безщеточными двигателями постоянного тока нечеткие регуляторы параллельно к классическим. Приведены результаты исследований на математической модели, которые подтвердили улучшение динамических характеристик электропривода.It is suggested to apply fuzzy regulators in parallel to classic ones to the speed - astatic control systems of electric drives with direct current brushless motors. The results of the research based on a mathematical model confirming the improvementof dynamic performances of an electric drive have been presented.
Попередній перегляд:   Завантажити - 365.906 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Ткачук В. І. 
Вентильний двигун для електроприводу коліс тролейбуса [Електронний ресурс] / В. І. Ткачук, І. Є. Біляковський, В. І. Жук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Електроенергетичні та електромеханічні системи. - 2014. - № 785. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPEEC_2014_785_15
Запропоновано вентильний реактивний двигун з ємнісними накопичувачами енергії для приводу коліс тролейбуса, який за механічною та регулювальними характеристиками може успішно конкурувати з тяговими колекторними двигунами за вищої надійності та меншого об'єму активної частини. В основу проектного розрахунку покладено рекомендації, які базуються на особливостях конструкції та теорії електромагнітного перетворення енергії. Результати досліджень свідчать про можливість використання створеного двигуна в електроприводі коліс тролейбуса.
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.188 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Ткачук В. І. 
Силовий інвертор вентильного реактивного двигуна з паралельним буфером енергії та спільним колом форсування [Електронний ресурс] / В. І. Ткачук, Л. В. Каша, І. Є. Біляковський // Автомобіль і електроніка. Сучасні технології. - 2015. - Вип. 8. - С. 49-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/veit_2015_8_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 750.369 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Ткачук В. І. 
Вентильний реактивний двигун із буфером енергії в системах із автономним живленням обмеженої потужності [Електронний ресурс] / В. І. Ткачук, І. Є. Біляковський, Л. В. Каша // Electrical power and electromechanical systems. - 2019. - Vol. 1, № 1. - С. 54-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/elpoels_2019_1_1_9
Обгрунтовано доцільність використання ємнісного нагромаджувача в колі електронного комутатора для покращання техніко-економічних показників вентильних реактивних двигунів. Такий електромеханічний перетворювач є максимально простим конструктивно, дешевим у виготовленні та має хороші технологічні характеристики у порівнянні з найпростішими електричними машинами - асинхронними, а привід на базі вентильного двигуна з пасивним ротором за регулювальними властивостями не поступається приводам із колекторними двигунами постійного струму, які набули необмеженого поширення. Запропоновано нові електричні схемні рішення, орієнтовані на живлення від джерел низької напруги й обмеженої потужності з використанням буферів енергії, які здійснюють захист силових ключів комутатора від перенапруги під час вимкнення секції та виконують функцію акумулювання запасеної в магнітному полі енергії, яку потім використано для форсування струму секції. Організовувати керування у таких схемах електронного комутатора можна логічним перемноженням певних сигналів давача положення ротора для формування сигналів керування. Наведену математичну модель, використану для дослідження, реалізовано для миттєвих значень вентильного реактивного двигуна з ємнісними буферами енергії, вона слугує основою для розрахунку його характеристик. Для того щоб вирішити проблему відшукання моментів комутації у задачах такого типу, використано метод інвертування нелінійної системи диференціальних рівнянь. Метод полягає у виборі незалежною змінною кута комутації за перемикання якогось із силових ключів електронного комутатора. Дослідження механічних і робочих характеристик вентильного двигуна з пасивним ротором та буфером енергії здійснено в середовищі комп'ютерної програми дослідження вентильних реактивних двигунів із буферами енергії. Наведено приклади розрахунку динамічних і статичних характеристик двигунів. Результати комп'ютерного симулювання електромеханічних процесів підтверджено експериментальними дослідженнями та вони свідчать про адекватність наведеної у матеріалах математичної моделі та про доцільність відповідного використання такого типу двигуна.
Попередній перегляд:   Завантажити - 403.872 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Щур І. 
Формування та дослідження низьковольтних модулів акумуляторних батарей та суперконденсаторів для автономних систем електричного живленнях [Електронний ресурс] / І. Щур, І. Біляковський, Б. Харчишин // Electrical power and electromechanical systems. - 2022. - Vol. 4, № 1. - С. 88-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/elpoels_2022_4_1_11
У сучасних автономних системах електричного живлення, зокрема для електричних транспортних засобів, часто застосовують акумуляторні батареї (АБ) як джерела енергії та суперконденсаторні (СК) модулі як джерела потужності. Щоб забезпечити необхідний рівень бортової напруги, ці засоби містять велику кількість низьковольтних комірок, роботу яких супроводжують непрості електронні системи енергетичного менеджменту (СЕМ). Спрощення роботи таких систем, зниження їх вартості, а також забезпечення низки інших переваг енергетично-тягових систем транспортних засобів можна досягти, застосувавши модульний підхід як до побудови двигунів із відповідними системами керування, так і до їх електричного живлення. Викладено результати формування та дослідження низьковольтних (12 - 16 В) модулів Li-Ion АБ і СК-модулів для побудови модульних систем електричного живлення транспортних засобів. Роботу розпочато з вимірювання основних параметрів - ємності та внутрішнього опору - для достатньо великої кількості однотипних Li-Ion і СК-комірок. У результаті подальшого відбору (скринінгу) комірок із подібними параметрами створено відповідні низьковольтні модулі. Їх функціонування досліджували в зарядно-розрядних циклах зі сталими значеннями струму, порівнюючи напруги на послідовно ввімкнених елементах чи групах паралельно увімкнених елементів як із використанням спеціальних електронних плат СЕМ, так і без них, а також для випадків цілеспрямованого скринінгу комірок із подібними параметрами та довільного їх вибору. Дослідження низьковольтних модулів Li-Ion АБ показали, що у разі застосування спеціальної плати СЕМ підбирати параметри комірок за схожими основними параметрами у низьковольтних модулях надає подібні результати навіть без застосування СЕМ. У СК-модулях функцію пасивного балансування зарядів СК-комірок добре виконує проста захисна електронна плата, проте лише за повного заряджання комірок. Для активного балансування необхідні складніші та дорожчі СЕМ. Однак у випадку низьковольтного СК-модуля з відібраними СК-комірками з подібними параметрами відбувається самовирівнювання напруг шести послідовно з'єднаних СК-груп із двома паралельно з'єднаними СК-комірками в кожній групі. Отже, скринінг енергетичних комірок є дієвим підходом для створення простіших і дешевших низьковольтних Li-Ion АБ і СК-модулів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.3 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського